Deník 2023
V novém roce pokročily práce na převodovce ve spolupráci se https://www.skodamotor.cz ,
Nakoupil jsem nějaké věci ( jak do zásoby , tak na auto ) ,
proběhlo nějaké " dolíčení samolepkami "
aby vypadala stejně jako v minulosti + navíc od výrobce disků .
Založena dobová rezerva Barum OR34 , instalován držák převodovky dle 130LR/B.
Ježíšek dones užitečné věci
Trochu pořádku do garáže , něco servis i uskladnění auta
Pro případné zájemce zde odkazy:
1. GOLA SADA https://www.boukal.cz/bgs-2292-gola-sada-1-4-3-8-1-2-hlavice-4-32-mm-profil-superlock-192-dilu/4200/produkt
2. VOZÍK NA MOTOR https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/zvedaky-a-podpery/manipulatory-a-spec-zvedaky/vozik-pro-manipulaci-s-motorem
3. PODPĚRY AUTA https://www.uni-max.cz/produkty/autotechnika/zvedaky-a-podpery/podpery-prestavitelne/podpery-prestavitelne-2-t
VŠE ZA SVOJE , BEZ SPONZORŮ ...ale co bych pro mojí princeznu neudělal :-)
Než bude hotová převodovka s motorem začal jsem prověřovat
a cvičně spojovat elektriku.
Světla Př. + Zadní , brzdy i zadní mlhovka - OK
Potřeba dořešit :
1 nefunkční blinkr P-Bok v blatníku ,
a dohledat přísun proudu pro rampu
Konfigurace :
Pružiny 80kN , volná délka 210mm - výroba kdysi ZAKÁZKOVĚ "Tuner#2"
Komplet tvrdé uložení nápravy - výroba : Pemit
Tlumiče : přitvrzené seriové PAL - výroba p. Kůrka
Stabilizátor : průměr 18mm, vyráběl je kdysi p. Svozil
Rozpěra mezi tlumiče - koupena ve speedpro.cz
Nové srdce
Díky vstřícnosti a ochotě p. Štěpán Berný a jeho firmě https://www.skodamotor.cz/
včera dovezeno de facto nové pro mojí Princess-LR-a .
Sice to je už motorová řada 781.136 , ale pro mne dostačující prozatímní řešení .
Motor má najeto JEN - testy na motorové brzdě + najezdil v autě cca 100km jako tréninkový,
takže de facto úplně nový .
Uvnitř vačka 280 , údaje z brzdy jsou po krmení SEDR-em ....a tak to i zůstane.
Cvičně jsem ho dal na vozík URČENÝ PRO MOTOR S PŘEVODOVKOU ,
JEN TAK pověsil na něj moje svody a sání ze 742.136 ( na ten taky dojde ) ...no a výsledek :-)
Tak zase pár novinek...
1. Namontovány všechny sériové sedačky i pásy ( ty mi daly hodně zabrat - jak se téla nepoužívali )
2. Nalakována znovu 2dílná maska
3. Opravené osvětlení přístrojů z mojí někdejší princezny
4. Cvičně složen motor 781.136 s potřebným ( opucovaným) sáním ze 742.136 ,
s karburátorem SEDR vč. fitru KN a pár dalších komponentů
Tak s klidem mohu říct že veškeré trable s potrhanou elektrikou a kabeláží vyřešeny.
Ač elektrika není zrovna můj kamarád ,
snahou a pár radami od dobrých přátel
se vše podařilo dát různě po odpoledních dohromady vlastní silou.
Také díky Antonínu Slezákovi
za poskytnutí jednoho vypínače (původem určený na LIAZ-ky 100-vé řady ) ,
u mě však slouží na okruh mlhovek na rampě.
Něco i vylepšeno - například okruhy pro světelnou rampu jsou odděleny od sériové kabeláže ,
a natahány v nových ( silnějších ) kabelech.
Každý tento okruh má své pojistky i relé.
Tak už můžu začít konečně řešit motor a špajzku.
No i takhle na pohled nenamontovaný jí sluší
Popis nové elektriky
na rampu světel moji Princezny LR-y
Srpen 2023
Díky vývoji a výrobě ( kdysi zloději mi ukradeného kusu )
ve https://www.skodamotor.cz
má moje Princezna LR-a opět parádní přebal sériového víčka.
Pokud by měl někdo zájem o tutéž parádu, obraťte se tamtéž.
Tak zas něco nového :-)
Nejen dekorace do garáže, ale taky hlavně hotová převodovka :-)
Tímto bych opět velice rád poděkoval panu Štěpánovi Bernému za pomoc ,
rady a jeho čas který mě a práci na převodovce věnoval.
Také za možnost použití zázemí a přípravků v jeho dílně https://www.skodamotor.cz/
Proběhlo založení motoru s převodovkou,
také stabilizátoruzadní nápravy ,
tak jen nalít oleje , chladicí kapalinu odvzdušnit.
Nechat udělat geometrii,
vyzvednout SPZ po letech z depozitu a dovézt to na STK.
Výjezd znova do života bude až v sezoně 2024 :-)
Musel jsem to přeložit opět kvůli zdravotním komplikacím,
ale aspoň bude na přípravu dostatek času.