Deník rok 2009

16.9.2009


Dneska jsem si dal STK a emise.....
až na nějaký frfňání technika to prošlo v pohodě-prostě jsem ho ukecal :-)

Když jsem se tam chystal napadlo mi vzít sebou foťák,
a pokud mi bude dovoleno(což kupodivu bylo)
vlezu si pod hotový auto a nafotím si ho zespodu .

Auto má za sebou od stočení tachometru na 0 prvních cca 1400km,
a pořád je na něm co dělat-prostě doladit vše tak optimálně jak by to mělo být :-)

P.S. Ta pneumatika co je v rezervě je originál 165/80 R13 OR 34 :-))


1.10.2009

Dneska byl čas, tak jsem zajel si to vyzkoušet jak to svítí.

( omlouvám se za kvalitu fotek-byla to fofrovka za deště )


2.10.2009

Auto prošlo po 2000km od rekonstrukce takovou malou "garančkou".
Bylo nutné vyměnit brzdový válec z druhovýroby
za dražší ale osvědčený originál.
Seřídily se ventily,
udělala znova kontrola geometrie a souososti náprav.
Trochu jsem ještě přidal na vzduchu motoru a auto už táhne jak má.


17.10.2009

Dnes jsem sestavil v pneuservisu a
nechal přezout auto na zimu.

Při té příležitosti jsem zkouknul stav spodní části auta
a nafotil si to.

Také jsem po dlouhé ůvaze rozhodl pro změnu
-menší úpravu výdechu víka ventilů filtrem.

Prozatím se bude testovat,
a pokud se osvědčí asi tam zůstane.

Při zastávce na pumpě vyměnil plynové lanko
resp.strunu která nevydržela nápor a praskla.

Poté co jsem zdárně opravil, dotankoval jsem ,
a zajel svou princeznu škodověnku umýt WAP-kou
aby vypadala zase chvilku k světu :-)


20.10.2009

Dneska dorazil poštou malý dáreček...
něco co jsem do auta moc chtěl a těšil se na to.
Sehnal jsem ho na aukro.cz........
volant z bývalé Kolínské nástrojárny
po celkové rekonstrukci s novým obšitím,
repasí znaku atd.

Už se moc těším až ho zítra osadím do auta :-)


22.10.2009

Tak jsem si dneska na výletě natočil
jedno denní ON board video-barvy
jsou asi nějaký divný ale co se dá dělat.
Lepší něco než nic:-)

Než jsem vyrazil zvěčnil jsem tu svou "princeznu" na pozadí přírody,
protože do lomu kde jsem původně chtěl fotit jsem se nedostal :-(


27.10.2009

Dneska mi kamarád (se kterým jsem ladil svůj motor na srazu Běšiny) dovezl :

1. nový rozdělovač s tvrdými pružinami

2.nový karburátor Jikov SEDR 32 (určený původně na Rapidu 135 )

vzdušníky 1.komora 160 2.komora 210

difuzéry 1.komora 22 2.komora 24

3. vahadla typu C s vyšším zdvihem ze škody 110


1.11.2009

Tento víkend proběhla jedna z posledních stylových úprav auta
-přesun výfuku do míst kde jej měly originály 130LR.

Poté co se mi podařilo sehnat krátké originální svody z 130LA
už téhle úpravě nic nebránilo.
Samozřejmě že bylo nutné udělat i jiné úpravy
v motorovém prostoru( vyhnout stranou trubky chlazení ),
ale vše tak jak má být.

Také došlo k výměně přední masky,
kterou jsem po dlouhém marném shánění v obchodech byl nucen koupit
(a to ještě díky náhodě) na vrakovišti.

8.11.2009

Tak dnes od rána je auto u "dvorního doktora"
Krob motorsport :-)

Sotva jsem tam přijel,
oblékl jsem taky montérky a pustil se taky
oprav bolístek které jsem způsobil.

Auto jsme zvedly,
na předku odstrojily (viz foto)
a pustili jsme se do oprav....
tj. obrousit poškozený lak,
stříknout podkladem proti poškození provozem,
a následně kytem.

Lakování začne až zítra,
až vše proschne.

Já jsem dělal raději věci na které doma bohužel nemám
prostor: namontoval jsem generálkovaný startér,
a kokpit vylepšil středovým tunelem z feldy.

Po společných úvahách a konzultacích
dojde dokonce i na tu odloženou výměnu částí motoru
(karburátor s lepšími tryskami, rozdělovač, C vahadla ventilů),
montáž bočního víka a tlumičů.

To vše bude ale následovat
až bude hotová oprava kastle včetně laku ,
po nedávném karambolu .


11.11.2009

Dnes odpoledne jsem si vyzvedl svojí princeznu od dvorního doktora :
dílny KROB MOTORSPORT :-)

Myslím že ta oprava po nedávné bouračce
se povedla dokonale.

Autí má srovnanou plechařinu,
dostalo novou barvu,
blinkr, levé světlo...
a hlavně opět dvoudílnou masku chladiče s logem ŠKODA 130
(což už je dneska dost vzácnost).

Také dostalo výše zmiňovaný C-vahadla + závodní tvrdý rozdělovač
a polohovatelný tlumiče SPAX a STERLING - teď to sedí jak přišitý :-)

Motor byl naladěn do asi nejlepší kondice ve které kdy byl
...jelikož tahá už odspoda a maximální rychlost je někde kolem 140-160km/h
a to hlavně díky použitým vahadlům a rozdělovači.

Neznám lepší dílnu než ta kam jezdím...
čili Krob Motorsport Rakovník:-)

16.11.2009


Jelikož touha vyzkoušet to byla větší než trpělivost čekaní do jara,
došlo dneska i na montáž karburátoru s lepším osazením než mám já.
Původně byl určen pro Škodu 136 Rapid,
ale už je u mě pod kapotou a díky kamarádovi
od kterého jsem ho koupil došlo dneska na jeho montáž a testování.

Díky tomu že jsem neřídil já,
mohl jsem natočit i pár videí zvenku,
na což jsem zatím neměl šanci...snad se budou líbit:-)

Točil jsem to foťákem...tak tomu kvalita odpovídá


30.11.2009

Jelikož se s autem zatím nic neděje,
přidávám pár fotek z běžného ježdění :-)

Dokonce i jednu fotku z takového
večerního náhodného setkání v centru Prahy.
Zas jsem si připomněl jak moje auto kdysi vypadalo :-)

9.12.2009

Auto jezdí uspokojivě,
a stále budí pozornost na křižovatkách i za jízdy .

Díky stavu komunikací,
kolejím a kostkám v Praze dostala přední náprava částečně na prdel.

Byla nutná výměna kulových čepů a jednoho svislého čepu,
které díky zesílené nápravě dle LR odešly dříve než jsem čekal.

Nojo, už to není kvalitka dílů ČSSR :-(

Od opravy už jsem stvoření auta už jsem natočil 5500km,
ale skutečnost je tak o 2000km vyšší,
jelikož nějakou dobu blbo počítadlo ujetých kilometrů.

Takže když už auto bylo na dílně
- dostalo nový filtr CHAMPION a olejovou náplň


24.12.2009-Štedrý Den

V dnešní sváteční den kdy mají být všichni štastní a plní pohody,
jsem svému autu dopřál nejen focení na sněhu
které mi do výčtu fotek ještě asi chybělo,
ale také důkladnou očistu
(i když tu dostává na WAP-ce na pumpě BENZINY v Pražské Argentinské ulici často) 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky