Technické údaje mého vozu

Technické údaje mého vozu

Původní konfigurace z výroby - Škoda 120 L s výbavou z výroby podobnou jako LX

Rok výroby 1988 -
při koupi mělo najeto 53 000km
a  do té doby nikdy nevidělo zimu :-)

STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23

KASTLE

komplet očištěna, vyvařená dle potřeb

(i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)

Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný...

Zadní čelo +
kapota hliníková s větráním dle LR
Přední a zadní osvětlení +
Blinkry originál Czech Republic...
Maska originál Škoda,
zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Za-silikováno 1/2 odvětrání C-sloupku.

Přebal víčka nádrže dělaný na zakázku

Kastle má de facto 4 barevné lakování:
1.Bílá (RAL 1001)-skelet
2.Světle modrá podběhy a pruhy
3.červená základní
4.tmav.modrá

Vše dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav 

INTERIER

NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích 

GL palubka

Přidány spínače svět. rampy, chlazení , start tlačítko

Upravené posvícení budíků

Muzika: autorádio +
dva uschované reproduktory 
jen tak pro poslech na cesty...

Zbaven všech koberců
a tlumících podložek pod nimi

Nalakován do černé barvy

Instalována sedadla SPARCO
bezpečnostní pásy SCHROTH
s navíječi a bezpečnostními čidly

PODVOZEK

PŘEDNÍ NÁPRAVA :

Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Tlumiče přitvrzené sériové PAL
Pružiny na zakázku 80kn, 210mm volná délka

Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno

a nalakováno černou barvou.

Řízení: Hřebenové- sériové

Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil
+ tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit

Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy

Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče

Destičky + brzdové kotouče Ferodo
Nové rozvody brzd i lanovody.
Nový brzdový válec škoda 130

Zkrátka komplet GO...

ZADNÍ NÁPRAVA:

Úhlová, vyztuženy podélná ramena
s tvrdými silentbloky .
Buchty zadní nápravy - TVRDÉ.... by Pemit
Zadní brzdy po GO ponechány bubny
lakované taktéž do černé barvy,
použito obložení Ferodo
Zadní Tlumiče : štelovatené zn.SPAX
Upravené domky tlumičů
Kratší kyvkové pružiny v červ.komaxitu
Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil

KOLA

MTX -STYLE tzv.loukotě 
4x130 , šíře 5,5x13
S homologací TUV pro vozy ŠKODA

Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539

MOTOR

De facto nový motor 781.136 

zakoupen od www.skodamotor.cz
Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru
výroba p. Bohuslav Krejčí - našopované hliníkem

ROZDĚLOVAČ :
 bezkontaktní PAL  včetně ETZ a cívky

KARBURACE:
 SEDR 3323-prozatím sériově osazen,
ale možná to bude vše jinak, uvidíme jak se osvědčí

Na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...by Pemit
Převodovka chycena do kastle přes držák dle 130LR/LA


DOPLŇKY -vně i uvnitř :

Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky

+ 2 dálkové WESEM
Zástěrky SpeedPro

DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné s možností použití
co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat..
a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO
PRO RADOST
...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky