Deník roku 2011


12.3.2011

Auto "odzimováno" , ručně umyto,dotankováno a prozatím

k vidění na silnicích než půjde na realizaciplánovaných změn pro sezonu 2011

Objednána výztuha SPEED PRO mezi přední tlumiče,

a silnější stabilizátor (18mm) + jeho tvrdé uložení od Pemit-a


18.6. naměřen čas 0-100km/h 14,7 sec.

19.6. Práce na motoru znovu rozběhnuty :-)

10.7. Motor uzavřen,
jen nasadit sání a svody a šup s ním do auta
...které už opět čeká v dílně pana Kroba

13.7. Vyndána 742.12 ,
a nasazena probuzená k životu a
upravená 742.136 -další úpravy budou následovat :-)

14.7. Motor prvně oživen :-) 
Radost obrovská , pastva pro uši s těmi 4 do 1 :-)

15.7. Začaly menší interiérové změny :-)

16.7. -Změny už jsou viditelné

21.7. první část změn dokončena,
auto opět v provozu s novým srdcem

Finální SET-up (prozatím) zní :
motor 742.136 komplet vyčištěn
Klika přebroušená
setrvák lehce odlehčený,svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
vačka 280/280 výroba(resp.přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,
udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1
Svody 4 do 1 -výroba p.Hlušička MB -
dar od p.Stauera,
opískované a šopované hliníkem
Karburace: SEDR 3322-prozatím osazen
jako 3323- tzn.135 osazená jako 136 



14.8. Vyřazeno podtlakové ovládaní  2.komory karburátoru,
přes­tavěno na mechanické ovládání

15.8. Doladěny ventilové vůle na klasických 0,20mm ,
zkontrolován předstih (5 stupňů)

16.9. implantován 18ctkový stabilizátor
a rozpěra mezi tlumiče

13.10. Auto po podzimním odpočinku
v pražském " hangáru" převezeno
do místa "teplejšího" zimního uložení
kdesi ve středních Čechách :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky