Deník roku 2010

14.5.2010

Auto zdárně přežilo první zimu,
a slouží (k velké radosti) i nadále.
Prošlo týdenním servisem u pana Kroba,
který mimo jiné upravil a poopravil vše oč jsem ho požádal,
za což mu patří velký dík.

Vyjma běžných úprava dotažení či promazaní dostalo auto i následující:

1.Olejovou náplň motoru +filtr

2. Novou spojkovou lamelu a ložisko,
ložiska zadní nápravy(původní byla stará 22let :-)

(pozn. vydrží dnes nějaký díl tolik???asi ne)

3. Vyparáděné originální víko ventilů a sání motoru ( moje prácička)

4. Byly také ošetřeny výfukové parohy +
svody barvou odolnou do 800 stupňů celsia

Znovu repasována poničená loukoťová kola
do původní podoby :-)

A také namontováno (teď již poctivé)
laminátové křídlo dle LR.


9.5.2010

Dneska šlo auto konečně vpředu trochu níž-díky pružinám od Honzy (Tuner#2),
taky díky mému kamarádovi J. Trousilovi,
který mi poskytl azyl ve svým servisu na okraji Kladna
Díky moc oběma


Navštívil jsem sraz www.skodahome.cz
,sice jsem tam dojel dost pozdě-ale stálo to za to.
Z práce jsem frčel na mojí oblíbenou myčku WAP -Praha 7 Argentinská,
vyfešákoval auto...a bleskem na sraz do Triocampu v Chabrech.

Stylově jsem dostal srazové číslo 120,
a rovnou vyrazil na 11km orienťák po okolí Prahy 8.
Chvíli...až k Vltavě do Troje to šlo bez problémů,
ale při návratu jsem někde blbě odbočil
a kráásně jsem zakufroval (jel jsem to sám bez navigátora)

Aspoň byla sranda,
jel jsem kolem nějakých zahrádek, mezi polema...pro LR jak dělaný :-))
Nakonec jsem se ale vrátil zpět do kempu,
vystavil auto a šel juknout po kempu,
pokračovat v testu a taky pokecat s přáteli.

Ač jsem se svou princeznou přijel tak pozdě,
kupodivu se nám podařilo umístit se v TOP 7 Škoda Old Scene-což mě absolutně dostalo,
a tímto bych MOC rád za to organizátorům poděkoval.
Je to první ocenění který jsem získal pro svou princeznu :-)

Jelikož po vyhlášení výsledků se 3/4 účastníků rozprchlo,
bylo krásně slunečno a v kempu zavládla klid pohoda,
tak jsem si to užil a svojí princezničku LR nafotil.
Snad je ta pohoda z fotek vycítit


6.6.2010

Dneska jsem se pustil
do vzhledové renovace dvoudílné čelní masky
(dnes už tak špatně sehnatelné).

Osobně si myslím že to teď vypadá líp jak nové.

Zrevidoval jsem i stav světlometů,
a nadstandartní kabeláže pro rozvod elektřiny
ke snímatelné světelné rampě co mám .

Měl jsem k tomu i svou milou milovanou
4-nohou společnost-našeho ovčáka Johna-super pomocník :-)



15.8.2010

Auto prozatím slouží relativně dobře,
probíhá běžná ůdržba i renovační práce dílů
na které se nějak prozatím nedostalo.

Vylepšil jsem si vzhled prahových lišt
a také palubních přístrojů do podoby
které měla kdysi Škoda GLS.
Díky pomoci kamaráda
jsem už snad také vyřešil problém
s uvolňujícím se plynovým bowdenem ve středovém tunelu.

Chystá se: 1. mechanické otvírání druhé komory karburátoru SEDR

2. v jednání je i posila pod kapotu:-)

3. dokončení snížení zadní části podvozku
díky kyvkovým pružinám
a upraveným domkům pružin


5.9.2010

Po delším čekání se moje princezna dočkala finálního dokončení úprav podvozku,
díky pomoci kamaráda škodovkáře Jardy a jeho vybavení a šikovnosti.

Na přední nápravu jsme implantovali podložky o síle 1cm aby se auto trochu zvedlo(bylo to moc nízko).

Na zadní nápravě došlo ke změně uložení pružin do upravených "domků"
a instalace repasovaných pružin z kyvkové nápravy.
Ted to je optimálně tvrdý a sedí to krásně v zatáčkách.
Za rady jak to provést a podvozek naladit
bych rád touto cestou poděkoval nejen Jardovi ale i Honzovi (TUNER 2) ,
díky jejichž radám a znalostem s podobným podvozkem jsem nyní i já spokojen :-)

Finální set-up nyní zní:

Přední náprava: pružiny 80kn,220mm +1cm podložky, tlumiče sterling

Zadní náprava: pružiny z kyvkové nápravy,
upravené uložení pružin tzv. domky, tlumiče 14-polohové zn. Spax


Po dlouhé odmlce se opět vracím :-)


Po úpravě světlé výšky podvozku jsem nazul
nejkrásnější disky co pro škodovku znám- MTX loukotě ,
a vyrazil ve společnosti přátel na sraz Škoda Želiv,
kde jsem si mimo jiné vyzkoušel i sprint na 400metrů :-)

14.9.2010
Nandány a vyváženy loukotě v bývalé práci-servisu Barum,
auto vymydleno na Wap -ce Praha Argentinská-přípravy na sraz.

15.9.2010
Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha-Průhonice,
.společná cesta na sraz Želiv 2010
Sraz Želiv: sprint na 400metrů-kategorie S1
1.kolo 21,27 sekundy
2.kolo 21,76 sekundy
(na to že je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Loře,
či nabušenému RH rapidu...jsem neměl šanci, ale jel jsem spíš na zkoušku-jsem spokojen

9.10.2010
Návštěva srazu Škodahome Praha 8 Dolní Chabry
(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu)
Tam také byly nafoceny profesionálním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-)
V současné době probíhají přípravy
na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136
- nového srdce pro mojí princeznu,
takže do sezony 2011 s novým upgradem
v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky