
Deník roku 2011
12.3.2011
Auto "odzimováno" , ručně umyto,dotankováno a prozatím
k vidění na silnicích než půjde na realizaciplánovaných změn pro sezonu 2011
Objednána výztuha SPEED PRO mezi přední tlumiče,
a silnější stabilizátor (18mm) + jeho tvrdé uložení od Pemit-a
18.6. naměřen čas 0-100km/h 14,7 sec.
19.6. Práce na motoru znovu rozběhnuty :-)
10.7. Motor uzavřen,
jen nasadit sání a svody a šup s ním do auta
...které už opět čeká v dílně pana Kroba
13.7. Vyndána 742.12 ,
a nasazena probuzená k životu a
upravená 742.136 -další úpravy budou následovat :-)
14.7. Motor prvně oživen :-)
Radost obrovská , pastva pro uši s těmi 4 do 1 :-)
15.7. Začaly menší interiérové změny :-)
16.7. -Změny už jsou viditelné
21.7. první část změn dokončena,
auto opět v provozu s novým srdcem
Finální SET-up (prozatím) zní :
motor 742.136 komplet vyčištěn
Klika přebroušená
setrvák lehce odlehčený,svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
vačka 280/280 výroba(resp.přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,
udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1
Svody 4 do 1 -výroba p.Hlušička MB -
dar od p.Stauera,
opískované a šopované hliníkem
Karburace: SEDR 3322-prozatím osazen
jako 3323- tzn.135 osazená jako 136
14.8. Vyřazeno podtlakové ovládaní 2.komory karburátoru,
přestavěno na mechanické ovládání
15.8. Doladěny ventilové vůle na klasických 0,20mm ,
zkontrolován předstih (5 stupňů)
16.9. implantován 18ctkový stabilizátor
a rozpěra mezi tlumiče
13.10. Auto po podzimním odpočinku
v pražském " hangáru" převezeno
do místa "teplejšího" zimního uložení
kdesi ve středních Čechách :-)