Technické údaje mého vozu

Princess-LR-a 

Škoda 120 L s podobnou výbavou jako typ LX z výroby

Rok výroby 1988

Civilní kopie (nikoliv replika) legendární 130LR

Které vzniklo v roce 2009 a bylo rozkradeno v roce 2014

NYNÍ STAV PO REINKARNACI MEZILETY 2022-2024

KAROSERIE

komplet očištěna,vyvařená dle potřeb

(i když těch moc nebylo-mě jsem velice zdravý základ)

Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný…

Zadní čelo + kapota (hliníková ) obojí s větráním dle LR

Zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Hrdlo nádrže:

kryje duralový přebal víčka dělané na zakázku u www.skodamotor.cz

Kastle má de facto 4 barevné lakování:

Bílá -skelet

Světle modrá – podběhy a pruhy

červená základní + tm.modrá

Vše dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav J

INTERIER

Vylehčen

GL palubka , VDO otáčkoměr

Startování možné i tlačítkem,

ruční zapnutí ventilátoru, spínaní okruhu světelné rampy

Sedačky : SPARCO sprint

3 bodové bezpečnostní pásy SCHROTH

Držák na rezervu MTX Style – výroba Jan Brož

Muzika:kazetové autorádio SENCOR

a maskované reproduktory jen tak pro poslech na cesty…

PODVOZEK

Přední Náprava:

Komplet opískováno, vyztužená dle dokumentace LA ,

lakováno zpět na černo

Pružiny na zakázku 80kn, 210mm volná délka

Řízení -Hřebenové.

Stabilizátor : 18ctka výroba p. Svozil

+ tvrdé uložení stabilizátoru –výroba Pemit

Tlumiče přední : PAL - PŘITVRZENÉ

Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy

Destičky + brzd.kotouče Ferodo

Nový brzdový válec škoda 130

Zadní náprava :

Úhlová, vyztuženy podélná ramena s tvrdými silentbloky–výroba Pemit

Komplet opískováno, lakováno zpět na černo

Upravené domky pružin, pružiny - kyvka

Stabilizátor : 14ctka vyráběl kdysi p. Svozil + pryžové uložení –výroba Pemit

Zadní brzdy: ponechány bubny , použito obložení Ferodo

Tlumiče : štelovatelné SPAX

KOLA

Maxilite MTX Style 4x130 , 5,5"palce šíře s certifikátem TUV

Které se od roku 2023 znovu vyrábějí . Vznikly nejen pro mne,

ale i pro další škodovkáře díky mě a mému jednání s výrobcem MAXILITE.CH

Pneu: 185/60 R13 80H Yokohama A539

MOTOR

Škoda 781.136 složen v ČESANĚ MB

Upravený a ODBRŽDĚNÝ ve www.skodamotor.cz

Ventily a pružiny jsou jiné ,

Vačka 285/280 ,

písty a kroužky silnější vložky  

rozdělovač bez podtlaku

Karburace Weber 2836DCD bezpodtlakový  https://www.carbparts.eu/exploded_view/WEBER_28-36_DCD

Použit vzduchový filtr pro Ford

Výfuk + SVODY 4 in 1 - výroba B.Krejčí

Našopováno hliníkem a lakováno horku odolnou barvou

Na uchycení motoru použity tvrdší silentblok –výroba Pemit

DOPLŇKY :

Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky + 2 dálkové

Zapojena na zvláštní elektrický okruh s pojistkami a relátky

Zástěrky SpeedPro

DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů. Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu

PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO

Velký dík patří všem těm,

co mi pomohli vrátit moje auto zpět do života ,

ať už prací, výrobou či vstřícnější cenou díky

vám všem moc za pomoc i spolupráci

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky