Technické údaje mého vozu
Princess-LR-a
Škoda 120 L s podobnou výbavou jako typ LX z výroby
Rok výroby 1988
Civilní kopie (nikoliv replika) legendární 130LR
Které vzniklo v roce 2009 a bylo rozkradeno v roce 2014
NYNÍ STAV PO REINKARNACI MEZILETY 2022-2024
KAROSERIE
komplet očištěna,vyvařená dle potřeb
(i když těch moc nebylo-mě jsem velice zdravý základ)
Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný…
Zadní čelo + kapota (hliníková ) obojí s větráním dle LR
Zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Hrdlo nádrže:
kryje duralový přebal víčka dělané na zakázku u www.skodamotor.cz
Kastle má de facto 4 barevné lakování:
Bílá -skelet
Světle modrá – podběhy a pruhy
červená základní + tm.modrá
Vše dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav J
INTERIER
Vylehčen
GL palubka , VDO otáčkoměr
Startování možné i tlačítkem,
ruční zapnutí ventilátoru, spínaní okruhu světelné rampy
Sedačky : SPARCO sprint
3 bodové bezpečnostní pásy SCHROTH
Držák na rezervu MTX Style – výroba Jan Brož
Muzika:kazetové autorádio SENCOR
a maskované reproduktory jen tak pro poslech na cesty…
PODVOZEK
Přední Náprava:
Komplet opískováno, vyztužená dle dokumentace LA ,
lakováno zpět na černo
Pružiny na zakázku 80kn, 210mm volná délka
Řízení -Hřebenové.
Stabilizátor : 18ctka výroba p. Svozil
+ tvrdé uložení stabilizátoru –výroba Pemit
Tlumiče přední : PAL - PŘITVRZENÉ
Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy
Destičky + brzd.kotouče Ferodo
Nový brzdový válec škoda 130
Zadní náprava :
Úhlová, vyztuženy podélná ramena s tvrdými silentbloky–výroba Pemit
Komplet opískováno, lakováno zpět na černo
Upravené domky pružin, pružiny - kyvka
Stabilizátor : 14ctka vyráběl kdysi p. Svozil + pryžové uložení –výroba Pemit
Zadní brzdy: ponechány bubny , použito obložení Ferodo
Tlumiče : štelovatelné SPAX
KOLA
Maxilite MTX Style 4x130 , 5,5"palce šíře s certifikátem TUV
Které se od roku 2023 znovu vyrábějí . Vznikly nejen pro mne,
ale i pro další škodovkáře díky mě a mému jednání s výrobcem MAXILITE.CH
Pneu: 185/60 R13 80H Yokohama A539
MOTOR
Škoda 781.136 složen v ČESANĚ MB
Upravený a ODBRŽDĚNÝ ve www.skodamotor.cz
Ventily a pružiny jsou jiné ,
Vačka 285/280 ,
písty a kroužky silnější vložky
rozdělovač bez podtlaku
Karburace Weber 2836DCD bezpodtlakový https://www.carbparts.eu/exploded_view/WEBER_28-36_DCD
Použit vzduchový filtr pro Ford
Výfuk + SVODY 4 in 1 - výroba B.Krejčí
Našopováno hliníkem a lakováno horku odolnou barvou
Na uchycení motoru použity tvrdší silentblok –výroba Pemit
DOPLŇKY :
Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky + 2 dálkové
Zapojena na zvláštní elektrický okruh s pojistkami a relátky
Zástěrky SpeedPro
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné z možností použití co nejvíce nových dílů. Stále je na něm co dělat..a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST…NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO
Velký dík patří všem těm,
co mi pomohli vrátit moje auto zpět do života ,
ať už prací, výrobou či vstřícnější cenou díky
vám všem moc za pomoc i spolupráci